Palieciet veselīgi ar gardām brokastīm

Ir vecs teiciens “ēd brokastis kā karalis, pusdienas kā princis un vakariņas kā nabags”, kas mums visiem būtu jāievēro, lai saglabātu veselību. Kā mēs visi zinām, brokastis ir vissvarīgākā dienas maltīte, un tās ir arī svarīga veselīga uztura sastāvdaļa, kas noder, lai uzlabotu vielmaiņu un palīdzētu mums zaudēt svaru!

Tāpēc, gatavojot brokastis, mums rūpīgi jāizvēlas pārtikas produkti, kurus izmantojam. Tas ir tāpēc, ka tiem būtu jāspēj nodrošināt mūs ar pietiekami daudz enerģijas visai dienai, kā arī jāpaātrina vielmaiņa. Tāpēc šeit ir dažas no labākajām brokastu idejām svara zudumam un veselības uzturēšanai:

Ekoloģiski tīra pārtika Retreats

Uzziniet vairāk par ekoloģiskām receptēm veselīgākam dzīvesveidam.

8 dienu grieķu kulinārijas brīvdienas Syros salā, Kiklādu salās

Pašlaik interesē 3 cilvēki
Skatīt vairāk

1. Auzu pārslas

Gatavojot iecienītos auzu pārslas, lai iegūtu labākos rezultātus, tās jāuzglabā uz nakti iemērktas pienā vai ūdenī ledusskapī. Tādā veidā auzas uzsūks šķidrumu. Ja to nav iespējams atstāt uz nakti, tad pietiks, ja atstāsiet uz dažām stundām.
2. Banānu zemeņu kokteilis

banānu- zemeņu-smūtijs

Ņem sauju zemeņu, banānu un pāris mandeļu. Pēc tam blenderī sajauc, līdz tas kļūst vienmērīgs, un ir gatavs baudīšanai. Jūs priecāsieties uzzināt, ka šī apburoši vienkāršā, bet garšīgā recepte satur tikai 300 kaloriju un 15 gramus olbaltumvielu, kas sniegs Jums sāta un paēdušu maltīti stundām ilgi!
3. Ceptas olas un dārzeņi

Šī ir vēl viena ļoti praktiska un veselīga brokastu recepte, kas jums būtu jāizmēģina. Vienkārši apcepiet savus iecienītākos dārzeņus un pievienojiet olu. Šo maltīti varat ēst jebkurā diennakts laikā, taču, lai iegūtu labākos rezultātus, visizdevīgāk to ir baudīt no rīta.
4. Avokado ar olu

Avokado ar olām

Kā mēs visi zinām, avokado ir ļoti veselīgs un, nemaz nerunājot par to, ļoti garšīgs! Šīs ir ideālas brokastis avokado cienītājiem. Vispirms sagrieziet avokado divās daļās. Pēc tam katrā avokado pusītē ievelciet pa vienai olai. Labākai garšai varat pievienot nedaudz melno piparu vai sāls. Cep 15 minūtes, un gardās brokastis ir gatavas!
5. Lasis un sparģeļi

Šis ēdiens ir mazkaloriju un nodrošina labu olbaltumvielu līdzsvaru. Viss, kas jums jādara, ir jāieliek pannā sparģeļus un lasi un jāļauj tam gatavoties apmēram 20 minūtes.
6. Granola un ķirbju parfē

Sajauc 6 unces jogurta ( ar zemu tauku saturu ), ar nedaudz medus un ķirbju pīrāga garšvielu. Tad paņem bļodu, uzber kārtu šīs masas, un virsū pievieno granolu un ķirbi. Jūs izbaudīsiet šo garšīgo un veselīgo maltīti.
7. Biezpiens

biezpiens

Siers ir bagāts ar olbaltumvielām un maz kaloriju, tāpēc tas ir ideāli piemērots brokastīm un svara samazināšanai. Vienkārši paņemiet gabaliņu biezpiena ( 4 oz ) un pievienojiet tam dažādus augļus (var būt saldēti, svaigi vai konservēti) atkarībā no jūsu vēlmēm.
8. Paleo līdzsvars

Vispirms pagatavo liesu vistas gaļu, piemēram, krūtiņas. Pēc tam pagatavo Tahini mērci. Paņem bļodu un sajauc ābolu sidra etiķi, citronu sulu, ķiploku pulveri, sāli un piparus. Kad būsiet pabeiguši, iegūsiet gardu paleo draudzīgu maltīti!
9. Tofu scramble

Veģetāriešiem draudzīgs variants, šī garšīgā recepte ir praktiska un ļoti viegli pagatavojama. Tā satur 8 unces tofu, kas satur gandrīz 20 gramus olbaltumvielu. Tas nodrošinās sāta sajūtu, līdz pienāks pusdienu laiks.

Lai sāktu, vienkārši paņemiet nelielu bļodu un sajauciet savas iecienītākās sausās garšvielas ar nedaudz ūdens. Šādi rīkojoties, jūs iegūsiet perfektu mērci. Pēc tam 5 minūtes uz pannas vāriet dārzeņus un pievienojiet tofu. Gatavojiet vēl 5-7 minūtes, un ēdiens ir gatavs pasniegšanai!
10. Ābolu kanēļa kvinoja
Ābolu šķēles ar kanēļa standziņām

Šajā ēdienā ir daudz olbaltumvielu un šķiedrvielu, turklāt tas nesatur lipekli! Lai uzlabotu gremošanu, pievienojiet kvinojai nedaudz jogurta, kā arī ābolus, kanēli un sauju mandeļu.
11. Olu baltumu frittata

Šai receptei var pagatavot jebkurus dārzeņus – piemēram, spinātus, papriku, sīpolus. Apcep tos pannā ar olīveļļu. Garšas uzlabošanai var pievienot nedaudz sāls un melno piparu. Pēc tam var atdalīt olu baltās daļas, nedaudz saputot tās lielā bļodā un pievienot pannā. Pēc tam ēdienam virsū pārkaisa nedaudz fetas siera un cep cepeškrāsnī vēl 25-30 minūtes.
12. Pankūkas

pankūkas

Lai brokastis būtu veselīgas un ar zemu tauku saturu, pagatavojot šo ēdienu, jālieto mandeļu piens un linsēklas, kā arī nedrīkst izmantot cukuru. Tā vietā var pievienot svaigus augļus, jogurtu vai kļavu sīrupu, kas ir garšīga un veselīgāka alternatīva. Labu apetīti!